Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Heey! Ik ga een jaar naar China om daar in een gastgezin mee te gaan daaien en naar een locale school te gaan. Ik ga dus echt Chinees leren en de cultuur van binnen uit leren kennen! Kortom, een gave uitdaging waardoor ik mijn horizon een stukje kan verbreden!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2007

Uit:Mijn Dagboek(voor publicatie geschikt gemaakt)

28 Oktober 2006

"Wat doe ik hier?!!"

05 Oktober 2006

Foto's

31 Augustus 2006

你&(Hier zou Ni Hao in karakters moet staan)

17 Augustus 2006

HEEEY!!
Tom

Heey! Ik ga een jaar naar China om daar in een gastgezin mee te gaan daaien en naar een locale school te gaan. Ik ga dus echt Chinees leren en de cultuur van binnen uit leren kennen! Kortom, een gave uitdaging waardoor ik mijn horizon een stukje kan verbreden!

Actief sinds 07 Juli 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25014

Voorgaande reizen:

29 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: