Nog even..!! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu Nog even..!! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu

Nog even..!!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Juli 2006 | Nederland, Putten

Hallo! Mijn diploma is binnen dus nu nog 3 weekjes en dan is het zo ver, een jaar naar China! Het is nu echt wel spannend en ik vind het echt een uitdaging om er een geslaagd jaar van te maken. Mijn vertrouwde leventje hier valt weg en ik ga helemaal opnieuw beginnen in een totaal andere cultuur. Dit zal best moeilijk zijn maar het lijkt mij een hele gave ervaring en ik zie eens wat meer dan Putten en omgeving!

De eerste vier weken kom ik sowieso in Peking om daar met allemaal internationale studenten een taalcursus Mandarijn te volgen en culture uitstapjes te maken, zoals over de Chinese Muur lopen ed.
Verder is het nu wachten op bericht uit China zodat ik weet in welk gastgezin ik kom en of dat in Peking of Shanghai is. Het is al wel duidelijk dat ik 29 juli ga vliegen!

Ik ga proberen het komende jaar hier af en toe wat berichten en foto's achter te laten en jullie kunnen dat ook doen, op die manier horen we nog wat van elkaar!

  • 09 Juli 2006 - 18:52

    Lian, Maartje, Marije En Noortje:

    Hee lieve neef en broer!
    Spannend he.. nog eventjes!! Leuk om zo een site bij te houden! Kunnen we van je verhalen mee genieten!
    Heel veel plezier en succes daar!
    Dikke kus van je nichtjes en zusjes :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Heey! Ik ga een jaar naar China om daar in een gastgezin mee te gaan daaien en naar een locale school te gaan. Ik ga dus echt Chinees leren en de cultuur van binnen uit leren kennen! Kortom, een gave uitdaging waardoor ik mijn horizon een stukje kan verbreden!

Actief sinds 07 Juli 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 25032

Voorgaande reizen:

29 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: