Foto's - Reisverslag uit Shenzhen, China van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Shenzhen, China van Tom Hoorn - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 Oktober 2006 | China, Shenzhen

Deze keer nog geen tekst (binnenkort!!) maar eindelijk wat foto's... Tom

Ps: Er staat wel wat van mij op de YFU site. http://www.yfu.nl/?id=781

  • 05 Oktober 2006 - 06:12

    Lian:

    gaaf neefie! Ik heb er een paar bekeken, doe de rest straks als ik klaar ben met werken, even gauw ontbijten en dan aant werk.. Have fun!
    Kus

  • 05 Oktober 2006 - 08:13

    Elbert:

    Hehe dat zijn er best veel!! Maar supertof!

  • 05 Oktober 2006 - 08:17

    Elbert:

    Ik heb ze nog eens bekeken, maar ze zijn echt waanzinnig!! Wat een land zeg!!!

  • 05 Oktober 2006 - 10:11

    Kousie:

    hey kerel, wat een ongelooflijke vette foto's ik zat al vet lang te wachten op zulke foto's. je zult et wel ongelooflijk naar je zin hebben. laatst nog weer met tsjibbe gepraat en we blijven aan je denken kerel.

    ik wens je nog veel geluk.

    招呼 Marijn-->(als het goed is staat er groeten marijn:P)

  • 05 Oktober 2006 - 16:14

    Je Zussiej!:

    Wauw toM..:D echt geweldig!! suPer gaaf om jOu fotO's te zien! ik zit hier helemaal te smilen achter de computer:D jeetj... ik ben wel jaloers hoor:P super vet:D Ik denk aan je!!!!

    Dikke kusss Maart!!

  • 05 Oktober 2006 - 16:29

    Tsjibbe:

    Damn gek, super gaaf! We missen je als een malle, maar veel plezier nog man. Laat gauw wat van je horen. Kusje van bovenstaande persoon ;)

  • 05 Oktober 2006 - 16:47

    Kim!!:

    Tommmm !! :D

    Wat een supervette foto's! Vette 'bro' heb je, zo'n heerlijke knuffelbeer of niet!? :P Hee, leuk man dat je zoveel foto's hebt neergezet, ik bleef je site maar volgen maar op een gegeven moment kwam er maar niks op..! Je moet er vast de tijd van je leven hebben, je hebt het ook op elke foto naar je zin! Tjonge jonge, we missen je wel in onze groep hoor, pas nog naar de oefenruimte geweest en dan ben jij dr niet terwijl je dr wel goed tussenpast! Nouja, als je weer terugbent gaan we keihard feesten op zn Chinees! :p

    Hee lievie! Nog veel plezier en we denken aan je!!

    Liefs,

    Kimmetje

  • 05 Oktober 2006 - 16:58

    Renie:

    Door Tsjibbe voor jouw site geparkeerd wegens de 'vet gave foto's man!' Hij heeft gelijk: vooral dat uitzicht uit je kamer, super! Ik zou zeggen: geniet er van!

  • 05 Oktober 2006 - 19:58

    Your Brother:

    hee tommie je krijgt een buikje hahahahaha....

    groeten van veel leraren ( van der lij) en eehh we spreken elkaar weer !!!

    kuzzz hssssvvj

  • 06 Oktober 2006 - 06:36

    Tineke:

    hoi Tom, leuk al die foto's. Je hebt ons lekker lang in spanning gelaten met nieuwe berichten, en dan nu zoveel foto's, da's een verhaal op zich! Je geeft ons zo een aardige indruk van jouw leven en de omgeving. Geniet ervan, en ook van alle lieve reacties uit nederland!
    groetjes, Tineke Wiersma.

  • 09 Oktober 2006 - 13:40

    Jeroen:

    Hee kerol, jeetje egt zo leuk om die fotoos te zien gek! volges mij vermaak je je er best en voel je je al aardig thuis;) We misse je egt wel zeg tering, maar fijn om te weten dat het goed gaat! Groete&kus :P

  • 10 Oktober 2006 - 10:33

    Anne:

    Hai! Ik had al een reactie geplaatst maar is er niet opgekomen :( Ik vind je foto's ook geweldig! Vooral om jou weer eens te 'zien', heerlijk is dat! En wie is dat mooie chinese meisje die je een paar kee op de foto hebt gezet??? haha veel plezier nog! HVJ

  • 13 Oktober 2006 - 18:49

    Elma:

    Tom!!!!!
    Wat een vette site!!
    Wist helemaal niet dat je er een had, hoorde het net pas van Tina! Heb meteen alles ff gelezen. Het klinkt echt zooo supergaaf allemaal! En die foto's zijn ook vet leuk! Ben blij dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt :D Heeeeel veel plezier nog en ik zal vanaf nu je site in de gaten houden hoor! :D
    Kus Elma

  • 14 Oktober 2006 - 19:30

    Joek !:

    ha ouwe tijger hier een beriggie van je neeffie wat een toffe fotos ik ben nu bij harrie koen maartje gerrie en noor eindelijk een keer op visite maar ff over jou hoe is het daar vermaak je je al een beetje kan je je al verstaan baar maken echt gaaf! neef ik stuur later nog een beriggie have fun en geniet tot later liefs joek

  • 14 Oktober 2006 - 20:22

    Fam. Van Gijssel:

    heeeee tom wat fijn dat het zo goed gaat inderdaad je bent al weer 3 maanden weg leuke foto's en wat je schrijft het is allemaal prachtig zet hem op tom en vergeet vooral niet te genieten
    hier in nijeveen ook alles goed en we hebben het vaak over jou de groeten van ons.

  • 17 Oktober 2006 - 18:30

    Bettie:

    haaaalloooooooooooooooooooo.. ja dat was even een domper toen ik me realiseerde dat jij niet mee kwam naar mn pa's verjaardag.. maargoed nu ik de fotoos heb gezien ben ik me toch een partij jaloers he hahah echt mooi daaroo volgens mij vermaak je je prima, kon ik maar even over komen vliegen ofzo :P maaarrrrr ikga er weer vandoor veel plezier!!!!!! XXXXXX

  • 18 Oktober 2006 - 08:05

    Chris Boshuis:

    kerel gaat goed?met mij wel de kleine komt er bijna maar dat ga ik je zeker laten horen. rustig aan.
    mzzl chris

  • 19 Oktober 2006 - 14:30

    Rosanne:

    hallo tom
    mooie foto's heb je!
    alls goed daar ?
    hier wel!!!
    nou nog veel plezier daar
    groetjes je kleinste nichtje rosanne

  • 19 Oktober 2006 - 22:12

    Iris <3.:

    Hee Lieve Tom,

    Echt heel leuk om foto's te zien! Ik neem regelmatig ff een kijkje op je site .. ben nogal benieuwd hoe het daar met je gaat :-) Met Mischa zn verjaardag waren we nog met aan aantal naar de Haas gegaan, maar toch mist er wat ;-) .. Altijd gezellig als je er bij bent namelijk! Zet 'em op daar, en hoop snel weer wat van je te zien en/of lezen! Dikke knuf <33.

  • 22 Oktober 2006 - 16:50

    Roy:

    EEEJJ grote neef!!!

    Beetje laat maar tog...
    Ik zie dat je veel lol enzo hebt daar, gelukkig! Echt gave foto's. Nog heel veel plezier en vergeet niet te genieten van de vrouwen daar he???:P Succes en tot over ongeveer 9 maanden.. hoii

  • 24 Oktober 2006 - 12:36

    Sander:

    Heej tom,

    zo te zien heb je het goed naar je zin daar :).. Leuk om al die foto's te zien. China ziet er egt indrukwekkend uit op sommige foto's en ook dat uitzicht van je is erg mooi.
    Heel veel plezier nog en geniet ervan!

    Gr Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Heey! Ik ga een jaar naar China om daar in een gastgezin mee te gaan daaien en naar een locale school te gaan. Ik ga dus echt Chinees leren en de cultuur van binnen uit leren kennen! Kortom, een gave uitdaging waardoor ik mijn horizon een stukje kan verbreden!

Actief sinds 07 Juli 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 25019

Voorgaande reizen:

29 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: